mestersTJEK online system

mestersTJEK online system er en systemintegration, hvor Camundas workflow og Alfrescos dokumenthåndtering er forbundet med ekstra databaser. Alle brugere har adgang fra PC, MAC, tablet eller smartphone. Vi har lagt vægt på "privacy by design". Læs mere nedenfor.

Generic placeholder image

Muligheder

Du kan i stor grad selv bestemme hvad og hvordan du vil anvende systemet - Så længe du ikke indsætter noget ulovligt.

Dokumenthåndteringsdelen giver mulighed for alle typer ledelsessystemer, herunder arkivering af efteruddannelser, opfølgningskurser, anvendte kemikalier, vedligeholdelse af udstyr og andet. Fantasien sætter grænsen her.
mestersTJEK APP gør det muligt at tilgå og lagre billeder, lydfiler og tekstdokumenter fra arbejde i felten, så fx nærvedhændelser, tilsyn og skadesinspektion er let.
Rapporter kan leveres i forskellige formater fx csv.

mestersTJEK hører gerne fra dig hvis du har behov for særlige arbejdsprocesser eller rapporter. Hvis vi finder at dit behov bør være med i standardpakken, så laver vi det uden omkostninger. Hvis dit behov er specielt, så finder vi sammen en løsning.

Generic placeholder image

Specifikationer

Camunda bpmn2 Workflow Engine
anvendes til at oprette og afvikle arbejdsprocesser. Brugere kan alt efter roller, oprette, tildele og afvikle standardiserede processer. mestersTJEK online system kommer med processer for oprettelse/behandling af afvigelser, assets, leverandører, tilsyn af feltarbejde og af udført arbejde (KLS).
Procesoutput lagres i Alfresco.

Alfresco Content Platform Service
anvendes til dokumenthåndtering, heruder til lagring af resultater fra arbejdsopgaver startet og gennemført i Camunda.
Alfresco er valgt, fordi Alfresco i modsætning til mange andre systemer tillader direkte åbning af dokumenter til læsning inde i systemet. Her anvendes effektive view'er til at se indhold i de lagrede dokumenter uanset om det er tekstdokumenter eller binære filer og du kan oprette de kataloger som du har brug for. Med søgemaskinen kan du søge ikke blot efter dine dokumenter; men også inde i dokumenterne.

mestersTJEK online system er baseret og drevet på opessource software i så stor udstrækning det overhovedet er muligt. Systemet er installeret på og afvikles fra 2 forskellige steder i Danmark. Replikering, fysisk afstand og begrænset adgang giver en grundlæggende sikkerhed for høj oppetid.


Generic placeholder image

Tilgang og priser

Opsætning
Ved start er der kun en bruger. Det er virksomhedens administrator. Administratoren kan oprette, rette og slette brugere og tildele brugerne roller. Rollerne styrer brugerens videre adgang i systemet.
Er du ikke IT-nørd, kan mestersTJEK naturligvis hjælpe dig. Vi indsætter gerne dit logo og opretter brugere og opsætter aftalte roller - mod betaling. Helst vil vi lære dig hvordan du gør. Det er både bedre for dig som bruger og billigere på den lange bane.

Katalogstrukturer mv.
Du kan oprette kataloger og underkataloger ganske som på din egen PC. Enkelte kataloger er reserveret til de procesdata, der er resultatet af de arbejdsopgaver du har oprettet og genemført i mestersTJEK online system.

KONTAKT OS FOR PRIS & VILKÅR
Ring til os eller benyt kontaktformularen, så sørger vi for en demonstration.
mestersTJEK kommer gerne og præsenterer mulighederne ved fx lokale branchemøder.